czwartek, 13 października 2011

TIRAMISU-expressowe

Składniki

Blat biszkoptowy pojedyńczy z podwyższonym bokiem
Krem Tiramisu-błyskawiczny firmy GELLWE
Dżem jagodowy lub malinowy (powidła)
Kawa rozpuszczalna-pół łyżeczki
Kakao gorzkie-łyżeczka




Przygotowanie

Super sprawa na niespodziewanych gości i nie tylko!. Wczoraj miałem straszną ochotę na coś słodkiego i pysznego, kupne ciasto to wydatek więc będąc w sklepie kupiłem biszkopt i ten krem, efekt zaskakujący w krótkim czasie udało mi się zrobić dobre ciasto nie odbiegające wiele smakiem od żmudnie przygotowywanych Tiramisu!!.

Jak zrobić:
Biszkopt kładziemy na paterze i nasączamy zaparzoną mocną kawą rozpuszczalną(1/2szklanki) z kilkoma kroplami zapachu migdałowego.
Krem robimy według przepisu na pudełku, czyli miksujemy go z 375ml zimnego mleka 3 minuty.
Nasączony biszkopt smarujemy dżemem i wykładamy na wierzch krem po czym posypujemy obficie gorzkim kakao najlepiej przez siteczko.
Kto już nie wytrzyma niech spokojnie wcina, ja jednak się powstrzymałem i ciacho przez 20 minut w lodówce schładzałem. MNIAM,MNIAM. Smacznego Łakomczuchy!!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz