poniedziałek, 4 czerwca 2012

zupa chlebowa wodzianka

Składniki

Chleb,najlepiej troche czerstwy
3 ząbki czosnku
2 kiełbaski np.śląskie
30dkg boczku
2 łyżki mąki
sól,i przyprawa w płynie (np.maggi)
gorąca woda



Przygotowanie

Chleb kroje w większą kostke i wrzucam do garnka,do tego jeszcze pokrojoną w kostke kiełbaske oraz drobno pokrojony czosnek.Boczek podsmażam,później wsypuje mąke do niego i robie zasmażke.Jak już jest gotowa dodaje ją do tego chleba i zalewam to gorącą przegotowaną wodą.Przyprawiam to dwoma dużymi szczyptami soli i dodaje łyżke(czasem troche więcej)przyrawy w płynie do zup.

Tą zupke chlebową kiedyś robił mój dziadek,potem moja mama a dzisiaj o niej przypomniałam sobie ja i na śniadanie ja zrobiłam dzieciom.Spałaszowali ją w szybkim tępie,naprawde pyszna jest.A jak w domu czosnkiem pachniało

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz